oogst

Een connectie maken met je doelgroep

Contact maken met je doelgroep. Het kan heel groots klinken, als iets waar je minimaal een onderzoek van Maurice de Hond voor nodig hebt of een marketing team.

Uiteindelijk maak je die connectie zelf, contact met je doelgroep gaat over online zichtbaar zijn, je klant begrijpen, zien wat ze nodig hebben, een vertrouwensband tussen jezelf en de klant maken en engagement.

Oké, je wil meer connectie maken met je klant, hoe ga je dat aanpakken?

Al die mooie woorden, ideeën en inspiratie die jij deelt verdienen het om gezien te worden. Wanneer jij jezelf laat zien, ook in beeld, tilt dit jouw onderneming naar een next level. Jouw social straalt dan precies de waarde uit die je ook je klanten wil geven. 

Dus hoe pak je dit aan? Met een mooie serie beelden heb je een heel fijn anker voor je posts, en met een sterke huisstijl weet je precies hoe dit eruit gaat zien. 

Wanneer dit staat is het heel makkelijk om door te pakken in je communicatie. 

Hoe maak jij connectie met je doelgroep/klant als ondernemer?​

Share

Delen op facebook
Delen op twitter
Delen op linkedin
Delen op pinterest
Delen op whatsapp