Waar kan ik mijn fotografie voor inzetten?
Nu is het tijd om je merk tot een volgend level te brengen met die fotografie. De beelden zijn bedoeld om je zichtbaarheid te vergroten dus gebruikt ze daarvoor. Plan even een paar uurtjes in om jezelf online te up daten.
Welke onlinekanalen kunnen een update gebruiken?
- Google mijn bedrijf; hier kun je een sterke profielfoto neerzetten en mooie sfeerbeelden van je bedrijf
- WhatsApp; hier kun je weer een meer casual beeld uit de reeks voor kiezen
- LinkedIn; een mooi beeld voor je profielfoto en een mooie achtergrond banner en als ondersteuning bij je posts, artikelen
- Instagram; doordat je een reeks aan beelden hebt kun je de foto’s gebruiken voor storytelling; beelden waar je zelf op te zien bent en/of een verhaal vertellen krijgen het meeste engagement.
- Je website! Het ontwerp van je website wordt helemaal eigen wanneer je je eigen beelden gebruikt.
- Een persbericht
- Mooie beelden die een stok achter de deur zijn om die nieuwsbrief de deur uit te doen
Wat voor beelden kan ik verwachten?
We gaan een serie beelden van 15-20 beelden maken. We bewegen door de locatie heen en hierdoor ontstaat er een diversiteit in beelden die je flexibel kan inzetten. Waar je de beelden voor wil gebruiken, bepaald natuurlijk voor beelden we gaan maken. Over het algemeen heb ik een lijstje met de volgende beelden die voor jou als ondernemer fijn zijn:
- Een goed portret
- Een aantal casual beelden
- Een aantal sfeerbeelden (voor de banner voor LinkedIn, sfeerbeelden op Instagram, etc).
- Een aantal beelden in werk gerelateerde sfeer, bellen, laptop, beeldhouwen, you name it.
- Portretten die aanzetten tot storytelling; een harde lach, een beeld waar je met focus aan het werk bent, een locatie die bij jou (als ondernemer) past
Share
Delen op facebook
Delen op twitter
Delen op linkedin
Delen op pinterest
Delen op whatsapp